Poznate tri najuspešnije škole drugoga izdanja programa Raise the Bar Youth

2024-02-08

Završeno je drugo izdanje besplatnoga obrazovnog programa Raise the Bar Youth, u kojemu je tijekom prvoga polugodišta ove školske godine sudjelovalo 1.286 učenika završnih razreda srednjih škola s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima. U program koji organizira i provodi Coca-Cola HBC Adria s ciljem unapređenja vještina i znanja učenika, te njihova usklađivanja s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma ove se godine uključilo 47 škola iz cijele Hrvatske.

"Dosad je u programu sudjelovalo više od 2,2 tisuće mladih koji će svoju karijeru graditi ili je već grade u sektoru ugostiteljstva i turizma. Raduje nas što smo ih imali priliku podržati u tome dijeljenjem znanja o komunikaciji, timskome radu, financijskoj pismenosti, poslovnome planiranju i samozapošljavanju." – istaknuo je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

U nagradnome dijelu programa natjecalo se 28 škola čiji su učenici odslušali svih pet modula i riješili pripadajuće kvizove znanja. Najbolje rezultate ove je godine ostvarila Ekonomska i trgovačka škola Čakovec te su njezini učenici zaslužili novčanu nagradu u iznosu od pet tisuća eura. Obrtnička škola Požega zauzela je drugo mjesto i osvojila nagradu od tri tisuće eura, dok su treće mjesto i nagrada od 2.000 eura pripali Ekonomskoj i turističkoj školi Daruvar. Učenici tih škola u najvećemu su broju sudjelovali u programu i ostvarili najbolje rezultate na kvizovima te će, uz novčane nagrade, u njihovim školama Coca-Cola HBC Adria organizirati i predavanja masterclass. Predavanje masterclass ove je godine zaslužila i Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar, u kojoj je najveći broj učenika odslušao svih pet modula programa, a prema rezultatima kvizova zauzeli su visoko četvrto mjesto. Raise the Bar Youth treći je program strateške platforme Raise the Bar Adria čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. Program je razvijen na temelju rezultata istraživanja koje je provela agencija Ipsos među ravnateljima, profesorima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskoga usmjerenja, koji su istaknuli vještine i znanja koje smatraju nedovoljno zastupljenima u redovitome obrazovnom programu.

Čestitamo svim učenicima i školama na izvanrednom uspjehu u drugome izdanju programa. Radujemo se budućim izdanjima i zajedničkim postignućima u budućim izdanjima programa Raise the Bar Youth! 


izvor: https://www.raisethebaradria.com/